Letterfeest! HET hoogtepunt van het eerste leerjaar!
Wij hebben iets te vieren!!!
Tijd voor ons LETTERFEEST want……
alle letters werden aangebracht! 🙌
De leerlingen van het eerste leerjaar kregen hun diploma! 🎓
We zetten de leerlingen in de bloemetjes 💐met een heus feest!🎶
Ook de meters en peters uit de zesde klas stonden klaar om de leerlingen te verrassen met een zelfgemaakt cadeautje! ☺️🎁🏆👏
Dankjewel voor het mee supporteren voor onze kids!! 👐❤️

































Reacties
Een reactie posten