Letterfeest! HET hoogtepunt van het eerste leerjaar!

                   

                  Wij hebben iets te vieren!!!

                Tijd voor ons LETTERFEEST want…… 

                 alle letters werden aangebracht! 🙌 

De leerlingen van het eerste leerjaar kregen hun diploma! 🎓

We zetten de leerlingen in de bloemetjes 💐met een heus feest!🎶

Ook de meters en peters uit de zesde klas stonden klaar om de leerlingen te verrassen met een zelfgemaakt cadeautje! ☺️🎁🏆👏


Dankjewel voor het mee supporteren voor onze kids!! 👐❤️



































          

                 

                




Reacties

Populaire posts van deze blog

STRAPdag! 🚲 🦶

Naar het bos! 🌳 🎒 🪱

Welkom in klas 1: onze club van ZOEM!