Uitstap naar het bakkerijmuseum 🍞 & naar het centrum voor blindengeleidehonden! 🐢



Wij gingen met de bus op uitstap! 🚌 

In de klas hebben we al veel geleerd over 'van graan tot brood' en vandaag was het tijd om zelf ons brood te bakken. 
De bakker hielp ons met de ingrediΓ«nten en daarna mochten we zelf aan de slag: kneden maar. 

Terwijl onze broodjes in de oven werden gebakken, kregen we een rondleiding in het bakkerijmuseum. 
Heel boeiend om te zien hoe brood bakken er vroeger en nu aan toe gaat!  

We aten samen onze lunch en vertrokken naar onze volgende stop.

Bij Vrienden der blinden leerden we over de opleiding van pup tot blindengeleide hond. 🐢 

We kregen een interessante uitleg, maakten kennis met de hond en mochten een kijkje nemen op de hondenschool! 

































Reacties

Populaire posts van deze blog

STRAPdag! 🚲 🦢

Naar het bos! 🌳 πŸŽ’ πŸͺ±

Welkom in klas 1: onze club van ZOEM!